VRÁTENIE TOVARU A STORNO OBJEDNÁVKY
1) UPOZORNENIE
Upozorňujeme, že neponúkame bezplatné vrátenie tovaru, poplatky sa účtujú.
2) Vrátenie objednávky
Je možné vrátiť moju objednávku?
Áno, je to možné.
Ak nie ste spokojní s objednanými položkami, máte možnosť vrátiť ich do 30 dní od doručenia.
V takom prípade musí objednávka spĺňať nasledujúce podmienky:
- Objednávka obsahuje všetky príslušné časti, komponenty a balenie je doručené v pôvodnom stave.
- Je zrejmá bežná manipulácia s produktom; poškodenie spôsobené nedbalým zaobchádzaním je vylúčené.
- Produkty, pri ktorých je dôležitá hygiena, musia byť pred začatím vrátenia dôkladne vyčistené.
- Produkt bol zistený ako vadný okamžite po doručení.
- Sme oprávnení účtovať zákazníkovi náklady na dopravu.
- Vrátenie bude spracované do 7 pracovných dní, a ak sú podmienky splnené, bude vrátenie oficiálne potvrdené v tomto období.
Vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátené položky, ak máme podozrenie, že boli použité alebo poškodené z dôvodu vlastného zavinenia.
Ako vrátiť objednávku?
Ak Vaša objednávka spĺňa vyššie uvedené podmienky, je potrebné:
- Poslať e-mail na adresu: support@sofiabratislava.sk
- Uistiť sa, že e-mail obsahuje tieto informácie:
Číslo objednávky
Dôvod vrátenia
Fotografia produktu v prípade poškodenia
Meno a priezvisko zákazníka
Adresu zákazníka
Následne Vás budeme kontaktovať a poskytneme Vám správnu adresu na vrátenie.
Nikdy neposielajte vrátenie späť odosielateľovi, správnu adresu Vám poskytneme až po Vašej žiadosti. Náklady na vrátenie produktu hradí zákazník.
3) STORNOBAU / ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy v súlade s nasledujúcimi ustanoveniami, ak ide o fyzickú osobu, ktorá uzatvára právny úkon na účely, ktoré nesúvisia hlavne s jej obchodnou alebo profesionálnou činnosťou.
A. PODMIENKY STORNA
Právo na odstúpenie
Lehota na odstúpenie je 14 dní od momentu, keď Vy alebo tretia osoba, ktorú ste menovali, a ktorá nie je dopravcom, obdržala alebo prevzala posledný tovar.
Ako pracujeme s plne automatizovaným systémom, objednávky sú spracovávané okamžite po zadaní. Preto nie je možné zastaviť proces doručenia, a teda nie je možné žiadať refundáciu pri doručení tovaru.
Na uplatnenie práva na odstúpenie musíte informovať Sofia Bratislava prostredníctvom jasného vyhlásenia (napr. e-mailom) o Vašom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy. Odstúpenie sa považuje za dokončené, keď prijmeme vrátený tovar. Náklady na vrátenie hradí kupujúci.
Stav zásielky počas prepravy
Keďže náš tovar je zasielaný z Ázie, môžu nastať dlhšie lehoty prepravy, nad ktorými nemáme kontrolu. Ak je tovar už na ceste k Vám, storno nie je možné. Počkajte, kým obdržíte tovar, a následne ho vráťte. Samozrejme, môžete nás informovať o storne aj vopred.
Pre čo najrýchlejšie spracovanie vrátenia odporúčame zaslať potvrdenie o odoslaní zásielky.
Dôsledky odstúpenia
Ak odstúpite od zmluvy, musíme Vám vrátiť všetky platby, ktoré sme od Vás obdržali, okrem nákladov na doručenie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých tým, že ste si vybrali inú než najlacnejšiu štandardnú dopravu), bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení a prijatia vráteného tovaru.
Refundáciu vykonáme rovnakým spôsobom, aký ste použili pri pôvodnej platbe, pokiaľ sa s Vami výslovne nedohodneme inak. V žiadnom prípade Vám nebudú účtované poplatky za túto refundáciu.
VŠETKY VRÁTENÉ ZÁSIELKY BUDÚ ODOSLANÉ DO NÁŠHO CENTRÁLNEHO SKLADU V ÁZII NA NÁKLAD ZÁKAZNÍKA.