Ako vám môžeme pomôcť?
Kontakt
Nájdite odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníčok. Ak nenájdete odpoveď, ktorú hľadáte, kontaktujte náš tím podpory a radi vám pomôžeme.
OBJEDNÁVKY
Ako si môžem urobiť objednávku?
Zadať objednávku je veľmi jednoduché: keď vložíte tovar do svojho nákupného košíka, môžete objednávku uskutočniť kliknutím na tlačidlo «Vytvoriť objednávku».
Môžete to urobiť jednoducho počas pokladne, keď sa automaticky prihlásite. Následne budete prevedená procesom objednávky v troch krokoch (adresa – spôsob platby – potvrdenie) a svoju objednávku tak môžete dokončiť.
Ponúkame vám tiež možnosť vytvoriť objednávku bez registrácie účtu. Objednávku môžete zadať aj bez vytvorenia zákazníckeho účtu.
Stačí kliknúť na «Pokračovať» vo formulári pre hosťa. Na dokončenie objednávky potom postupujte podľa trojkrokového procesu (vaše údaje – platba – objednávka).
Môžem zrušiť svoju objednávku, ak ešte nebola odoslaná?
Zrušenie objednávky je možné, ak vaša objednávka ešte nebola spracovaná naším skladom. Keďže náš sklad spracováva objednávky veľmi rýchlo, niekedy nie je možné objednávku zrušiť ani po niekoľkých minútach.
Najrýchlejší spôsob je otvoriť príslušnú objednávku vo vašom zákazníckom účte a vybrať možnosť zrušenia. Upozorňujeme, že zrušenie je možné požiadať iba pre všetky položky plánovaného dodania.
Ak chcete zrušiť všetky položky svojej objednávky, ale objednávka bola rozdelená do viacerých plánovaných dodávok, musíte požiadať o zrušenie každej z týchto dodávok osobitne.
Bohužiaľ, nie je možné zrušiť konkrétnu položku z plánovanej dodávky. Po vašej žiadosti dostanete samostatný e-mail s informáciami o stave vašej žiadosti o zrušenie.
Chýba niečo v mojej objednávke?
Kontaktujte nás priamo na adrese support@sofiabratislava.sk a poskytnite nám kľúčové informácie, ako je štítok zásielky a podobne. Čím podrobnejšie budú informácie, tým rýchlejšie dokážeme problém identifikovať a vyriešiť.
Čo sa stane, keď je moja objednávka dokončená?
Po dokončení vašej objednávky obdržíte e-mail s potvrdením objednávky, ktorý bude obsahovať nielen položky, ktoré ste si objednali, ale aj vašu doručovaciu a fakturačnú adresu a zvolený spôsob platby.
Ak tomu tak nie je, môžete spustiť postup vrátenia tovaru.
Existuje minimálna hodnota objednávky?
V zásade v našom online obchode neexistuje minimálna hodnota objednávky. Môže však existovať minimálna suma pri niektorých spôsoboch platby; o tom budete informovaná počas procesu objednávky.
Čo mám robiť, ak s mojou objednávkou niečo nie je v poriadku?
Kontaktujte nás na adrese support@sofiabratislava.sk. Uveďte prosím číslo svojej objednávky, popis problému a priložte potrebné fotografie.
DOPRAVA A DODANIE
Aká je doba dodania?
Vo všeobecnosti doručujeme okamžite dostupné položky v priebehu 5 až 8 pracovných dní.
Prečo sa sledovanie zásielky neaktualizuje?
Aktualizácie sledovania zásielky sa môžu oneskoriť, ak je balík:
- Zadržaný z dôvodov vyššej moci, ako sú extrémne poveternostné podmienky, obmedzenia dopravy, štrajky a podobne,
- Podrobený miestnym colným postupom.
Prečo sa moja objednávka vracia odosielateľovi alebo je odmietnutá?
Objednávka môže byť vrátená odosielateľovi alebo odmietnutá z niektorého z nasledujúcich dôvodov:
- Adresa nie je platná alebo chýbajú potrebné informácie,
- Prepravca nemôže doručiť váš balík,
- Objednávka je odmietnutá zákazníkom pri doručení.
Upozorňujeme, že nenesieme zodpovednosť za stratené, zmiznuté alebo nesprávne doručené položky, ak bola poskytnutá adresa pri objednávke nesprávna.
Ako si môžem byť istá, že som svoju objednávku vyplnila správne?
Ak ste si vytvorila zákaznícky účet, môžete sa prihlásiť na webovú stránku a skontrolovať svoje objednávky v sekcii «Objednávky». Ak máte akékoľvek otázky, môžete sa kedykoľvek obrátiť na našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese support@sofiabratislava.sk.
Môže byť doručovacia adresa odlišná od fakturačnej adresy?
Samozrejme, svoju objednávku si môžete nechať doručiť aj na adresu odlišnú od fakturačnej, napríklad do práce alebo na výdajné miesto, a to tak, že pri výbere spôsobu platby uvediete doručovaciu adresu v sekcii «Doručovacia adresa».
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Na sledovanie svojej objednávky môžete kliknúť na sledovací odkaz v e-maile s potvrdením odoslania, ktorý ste obdržali.
Ak e-mail s potvrdením nenájdete vo svojej doručenej pošte, je veľmi pravdepodobné, že sa nachádza v priečinku so spamom.
Prečo sa moja objednávka zobrazuje ako doručená, ešte predtým než ju obdržím?
Ak ste neobdržali svoje položky:
- Skontrolujte, či je adresa vašej objednávky správna;
- Kontaktujte doručovaciu spoločnosť;
- Skontrolujte svoju poštovú schránku alebo sa opýtajte susedov, či balík neprevzali za vás;
- V zriedkavých prípadoch môžu byť balíky doručené až 48 hodín pred plánovaným dátumom doručenia.
Ak ste položku neobdržali do 3 pracovných dní od dátumu doručenia vašej objednávky, pošlite nám e-mail na support@sofiabratislava.sk (uvedte číslo objednávky a dôvod).
Čo môžem urobiť, ak sledovacia služba ukazuje, že môj balík nebol doručený?
Ak zistíte, že váš balík nebol doručený, skontrolujte údaje doručovacej adresy uvedené v potvrdení objednávky. Ak je adresa správna, odporúčame vám najprv kontaktovať logistickú spoločnosť, pretože je to najefektívnejší spôsob, ako lokalizovať váš balík a dohodnúť nové doručenie.
Ktoré doručovacie služby budú doručovať môj balík?
Na Slovensku zasielame naše produkty v spolupráci s našimi partnermi Slovenská pošta.
Môžem zmeniť doručovaciu adresu mojej potvrdenej objednávky?
Bohužiaľ, nie je možné doručovaciu adresu neskôr zmeniť. Ak nebude možné doručovaciu adresu nájsť alebo ak nebude možné doručiť vašu objednávku, zásielka sa nám vráti. Po jej prijatí a skontrolovaní vám vrátime zodpovedajúcu čiastku pomocou spôsobu platby, ktorý ste si zvolili pri objednávke.
VRÁTENIE A VYPLATENIE PEŇAZÍ
Ako odoslať vrátenie tovaru?
Ak je vaša objednávka vhodná na vrátenie, postupujte podľa týchto krokov na začatie procesu vrátenia:
- Pošlite e-mail cez sekciu «Kontakt» na webovej stránke.
- Uistite sa, že e-mail obsahuje nasledujúce informácie:
- Číslo objednávky
- Dôvod žiadosti o vrátenie
- Fotografia produktu, ak je poškodený
- Meno a priezvisko zákazníčky
- Adresa zákazníčky
Budeme vás kontaktovať a poskytneme vám adresu na vrátenie.
Budú mi vrátené náklady na dopravu, ak vrátim svoju objednávku?
Dostanete plnú náhradu svojej objednávky, ak ju vrátite celú.
Do akej lehoty môžem vrátiť položku?
V SOFIA Bratislava môžete vrátiť objednané položky do 30 dní od ich obdržania.
Viac informácií o práve na odstúpenie od zmluvy nájdete v našom online obchode v Obchodných podmienkach (OP).
Upozorňujeme, že vrátenie zaslané poštou bude spracované rýchlejšie než vrátenie cez výdajné/pobočkové miesto.
Ako dlho zvyčajne trvá, kým mi bude refundovaná doprava späť?
Hneď ako obdržíme a skontrolujeme vrátené produkty, bude vám do 14 dní vrátená suma až do výšky faktúry prostredníctvom spôsobu platby, ktorý ste si zvolili pri objednávke.
Čo môžem robiť, ak bola moja položka počas prepravy poškodená?
Ak je doručená položka poškodená, chybná alebo nezodpovedá vašim potrebám, môžete samozrejme podať reklamáciu a bezplatne ju vrátiť pomocou formulára na vrátenie tovaru.
Všetky potrebné informácie o vrátení nájdete v sekcii «Ako odoslať vrátenie tovaru?»
Ako obdržím vrátenie peňazí?
Vrátenie peňazí bude vždy uskutočnené prostredníctvom spôsobu platby, ktorý ste si zvolili. Ak platíte kreditnou kartou, vrátime vám sumu za vrátené položky priamo na váš účet kreditnej karty.
PLATBY A AKCIE
Ako sa vybavujú clá a colné poplatky?
Ste zodpovedná za to, aby produkty, ktoré si objednávate, spĺňali štátne a federálne predpisy a nariadenia o dovoze a za ich zaplatenie (vrátane všetkých nákladov na dopravu, príslušných ciel, daní a colných poplatkov).
Prečo mi bola platba zamietnutá?
Platba mohla byť zamietnutá z niekoľkých dôvodov:
- Údaje karty sú nesprávne. Skontrolujte dátum platnosti, fakturačnú adresu a bezpečnostný kód (CVV, ktorý sa nachádza na zadnej strane vašej karty Visa/Master).
- Vydávajúca banka zamietla platbu.
- Na účte nie je dostatočný zostatok na uskutočnenie platby.
Akceptované spôsoby platby zahŕňajú kreditné alebo debetné karty (Visa, MasterCard, American Express, Discover) a ďalšie platformy podľa krajiny.
Aké spôsoby platby akceptujete?
Akceptujeme Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Visa, Clearpay, Mastercard a American Express ako spôsoby platby. Tu v Micas používame iba dôveryhodné platobné kanály a robíme všetko pre to, aby sme chránili vašu platbu a vaše osobné údaje.
"Prečo mi bola platba naúčtovaná dvakrát?"
Nemajte obavy. Najprv si overte, či ste omylom nevytvorili viac objednávok. Ak nie, urobte snímku obrazovky zo svojej platobnej histórie a kontaktujte nás.
AFILÁCIE A INFLUENCERI
Chcela/chcel by som sa stať afiliátom a/alebo influencerom značky SOFIA. Aké kroky mám podniknúť?
Ďakujeme za váš záujem! Pošlite nám e-mail na adresu support@sofiabratislava.sk. Odpovieme vám s ďalšími informáciami, ak to bude potrebné. Máte ešte otázky? Pošlite nám e-mail na support@sofiabratislava.sk. Radi vám pomôžeme.
Ide o oficiálnu pozvánku na spoluprácu alebo o podvod?
Buďte opatrní! Ak dostanete e-mail alebo SMS v mene SOFIA BRATISLAVA, v ktorom vás žiadajú o zaplatenie poplatku, s veľkou pravdepodobnosťou ide o podvod.
V poslednom čase nás niektorí zákazníci informovali, že podvodníci sa vydávajú za SOFIA BRATISLAVA, aby spáchali podvody.
Všetky e-mailové účty SOFIA BRATISLAVA končia príponou @sofiabratislava.sk. Ak dostanete podvodný e-mail, nereagujte naň a nahláste odosielateľa prostredníctvom svojho poskytovateľa internetových služieb.
Ďakujeme, že nám pomáhate chrániť ostatných pred podvodmi. V takom prípade si vždy skontrolujte, či je odosielateľ @sofiabratislava.sk.